Блог INDAX

Маркетинг - це про прибуток

Лідія Пащук
Керівник та член Наглядової Ради Школи малого і середнього підприємництва, UFuture

Немає часу зайнятися маркетингом?
Саме час приділити йому увагу… Часто маркетинг асоціюється із витратами.
Так це і є, але пам’ятайте, що маркетинг – це мистецтво створення, визначення та задоволення потреб споживача ПРИБУТКОВО.

Маркетинг – це про прибуток, тому не варто захоплюватись лірикою. Зовнішній вигляд бренду, сайту, онлайн-ресурсів важливі, але зважайте, чи принесуть Ваші зусилля прибуток, чи окупляться ваші витрати. І чи відповідають вони Вашим маркетинговим цілям?
Часто, а особливо сьогодні у малого і середнього бізнесу коштів не вистачає, багато компаній скорочують і вже скоротили витрати.

Якщо Ви закриті на карантин, який, сподіваюсь, скоро закінчиться, - це прекрасна можливість скласти маркетинговий план. Як це зробити?

1. Проаналізуйте, визначте реальні загрози та можливості для Вашого бізнесу, що роблять Ваші конкуренти, чого хочуть Ваші споживачі? Спитайте їх. Основна причина, чому йдуть клієнти полягає у тому, що їх не чують, врахуйте це. Визначте Ваші сильні та слабкі сторони.

2. Сплануйте, сформуйте Ваші цілі. Можливо, Вам варто утримати існуючих клієнтів, залучити нових або вивести новий продукт або послугу на ринок, чи виростити чек.

3. Розробіть план дій та порахуйте потрібні для його впровадження кошти. І не забувайте про те, як будете контролювати впровадження маркетингового плану.
А ще не забувайте, що можна розширити свої знання з маркетингу.

Але яка б книга Вас не захопила, не забувайте, що маркетингові зусилля повинні приносити результат, тобто прибуток.