Блог INDAX

Бізнес в кризу

Дмитрий Федченко
Owner & CEO Drommel Furniture

Кажуть, що пережити кризу в кеші, це найкраще що може бути для підприємця. Але що робити, якщо гроші завжди в бізнесі? Перед наступною кризою важливо не накопичувати пасиви. Подивитися під іншим кутом на активи компанії, у вас завжди є щось зайве, що не працює на вас і може бути швидко перетворене в гроші, а не стати просто неліквідом.
Важливо розуміти і відслідковувати стан економіки в країні і особливо в світі, щоб бути готовим до того, що чергова криза неминуче настане знову.
Падіння ринків прогнозувалося на середину - кінець 2020 року, тому я готувався до нього вже за рік, шукав ніші для збереження активів. Переглянув всі активи і пасиви як компанії, так і особисті, щоб зустріти його з упевненістю.
Але криза не буває вчасною, звичайно, настала раніше.
У цей період важливо зберегти компанію, перебудувати стратегію (але не відхилятися від основної, якщо це можливо) і зайняти стійку позицію, давши впевненість клієнтові.

Ось кілька важливих моментів, на які варто звернути увагу:
1. Якщо є можливість не наймати людину в штат, не наймайте її. Нам вдалося зберегти команду і не звільнити жодної людини, тому що немає непотрібних або зайвих, кожен ефективний на своєму місці.
2. Кожен процес в компанії з щотижневою регулярністю поліпшується, переглядається, щоб в такий період не допускати втрат, в цьому нам допомагає команда INDAX і Lean Institute Ukraine. Саме філософія Lean допоможе будь-якому виробництву пережити кризу без втрат і вийти тільки сильніше. Створювати цінність для клієнта шляхом зниження собівартості, зниження браку, усунення зайвих процесів.
3. Не зупиняйте рекламу, під час кризи вона стає дешевшою, менше конкуренція за увагу, ви обов'язково придумаєте нову стратегію і вона може стати ефективніше, ніж була до кризи.
4. Регулярний менеджмент завдань в компанії і контроль виконання дадуть прогнозовані результати, постійну комунікацію з командою, яка вкрай необхідна в періоди непередбачуваності економіки.
Главная